Tuesday, July 3, 2007

Manual 5.2. Atmosféra a 5.3. Servis

5.2. Atmosf챕ra

Jde o to, aby se naši stálí i náhodní zákazníci cítili v Káva Káva Káva vítáni. Naši zaměstnanci mají v popisu práce mimo jiné také zpříjemnit návštevu našich zákazníků. Inu jak se říká: „Náš zákazník, náš pán“
Zde uvádíme několik tipů jak na to:

1. vytvořte si oční kontakt se zákazníkem
2. pozdravte nahlas vejde-li někdo do dveří
3. nejhor큄챠 je nepozdravit v킁bec!
4. nikdy se nehádejte se zákazníkem. Pokud máte vyloženě potíže nechte to vyřešit managera

Cafe bar:
1. mějte pořádek za barem, budete se divit,ale zákazník při objednávání u kasy nepřehlédne nepořádek a špínu za barem. Zákazník k nám ihned ztratí důvěru.
2. nepořádek na podlaze: rozlitý nápoj, sklo, drobky, papíry ihned ukliďte
3. nalaďte příjemnou muziku např. Radio Olympik 103.7, kde hrají Oldies hity.Dejte pozor, aby hudba nebyla příliš hlasitá a nenarušovala tak hovor hostů.
4. v zímním období zapalte svíčky dříve než se setmí
5. v letním období zapalte svíčky později
6. V Platýzu vždy také zapalte bambusovou pochodeň
7.


5.3. Servis

Nápoje odnášíme zásadně na podnosu. Nápoje jako např. coca colu, mattoni, můžeme zákazníkovi nalít do skleničky přímo u stolu. Udělá to jistě dojem. Cestou zpět ještě stačíme obejít některé stoly a uklidit tak špinavé nebo dopité nádobí.Na podnos vemte také pár čistých popelníků a vyměňte zákazníkům za špinavé.
Usmívejte se a buďte příjemní na své okolí. Komunikujte s našimi zákazníky. Použijte přitom komunikační fráze typu: jak se Vám dnes daří, to máme ale hezké počasí........... Možností je jistě hodně. Zákazníci se k nám budou rádi vracet.
Pracovat za barem nebo na pokladně není jen o tom“ Co si dáte?“.“ A dál“.....ale také o navázání kontaktu se zákazníky. Nebuďte stydlivý a uvolňete se! Nic vás to nestojí.

Doporučujte také registraci do KKK klubu. Registrací zákazníci získají kartičku na 6. kávu zdarma. Káva Káva Káva tím rozšíří svoji databázi členů a zákazník tím získává kávu zdarma

No comments:

Post a Comment